Asken öppnas…

Jaha, då har man en blogg. Min tanke är att dela med mig av mina idéer inom kortmakar/scrapbookingområdet och från förskolevärlden. Det kommer inte att bli nya inlägg varje dag, men förhoppningsvis hinner jag med något varje vecka. Designen får jag fixa till en annan dag…

Ett svar to “Asken öppnas…”

  1. Jessica Says:

    Kul att du är med blogg!!

    Det är fantastiskt roligt att göra inlägg men som du skriver så tar det otroligt lång tid. Men som sagt ett inlägg eller två hinner du med…

    Vi syns mycket framöver 🙂

    Kram Jessica

Kommentera

