Morötter

Ett par av mina handdockor, eller stavdockor är de väl egentligen: morötterna. De pratar inte med barnen utan är mer en upplevelse då de gör sin morgongymnastik till en fantastisk räknesång. Idag kan jag inte förstå varför jag skaffade två stycken eftersom man bara kan hantera en åt gången, men så kan det bli. Man kan ju lära upp en kollega…

Morötter
Även dessa dockor kommer från Mirella och musiken de dansar till är från en Matematikmusikal.

2 svar to “Morötter”

  1. sari hänninen Says:

    vad kul att du gillar tim holtz-videorna… 🙂
    ja, jag lägger ned ganska mycket tid på att leta efter inspiration… och för att i slutändan spara tid – så att jag slipper leta upp d gång på gång… – så r d ju himla käckt att kunna lägga ut d på internet…
    tim holtz rockar…
    jag började göra kort m m med hans produkter… o nu, nästan ett år efter att jag startade min blogg, återgår jag till hans tekniker…

  2. aneht Says:

    haha, vilka skojiga morötter…har för mig jag såg morötter plus flera andra handdockor som dansade här på dagiset för nåt år sedan. Det var väldigt roligt att se, förstår att barnen tycker det är kul. Förresten Simon har slutat på dagis o börjat skolan nu…
    ha det gött!

Kommentera

