Min första LO

Var på scrap-kurs för 1½-2 år sen nån gång och gjorde då denna dubbel-layout, eller rättare sagt allt utom texterna. De fixade jag till idag (snabb är jag… inte). Hade jag gjort LOn från början idag hade den nog inte blivit som den nu blev, men jag kom ihåg hur jag tänkte mig rubriken då för länge sen och försökte få till det så. För att vara första försöket är det väl ganska OK. Det lär bli fler i alla fall, den saken är klar! Lådorna är fulla av foton som kan scrappas…

Näckrosor i Botaniska_01Näckrosor i Botaniska_02

Kommentera

