Nordiska stämpel&scrapmässan i Göteborg

filnamn-48c109dc712fe6140bb1ec479ee78d5a4aa8b2cc8de29

Denna mässan får man ju inte missa. Tror jag varit på de flesta sedan de startade! Väldigt roligt men det brukar blir stora hål eller snarare kratrar i plånboken. Man får tänka på allt fint man kan göra och ge bort i julklapp i stället (eftersom man gjort slut på pengarna man skulle köpt dessa julklappar för…) 🙂

Sari har utlottning på biljetter och jag hoppas att jag vinner en. Jag kommer ju att gå ändå, men om jag vinner räcker pengarna till fler pysselsaker!

2 svar to “Nordiska stämpel&scrapmässan i Göteborg”

  1. sari hänninen Says:

    vad kul att du tar en lott!

  2. sari hänninen Says:

    jag väntar fortfarande på svar från ida ang våra pysselträffar… vet inte vad som hänt… jag får väl puffa på på hennes blogg… 🙂

    vad kul att tipset kom till användning…
    jag köpte precis spindelnäts-stansen – den långa – på tradera… om jag bara får syn på kantstansen ngn gång – så blir d nog att jag köper den med… för d r ju superkäckt att kunna göra egna kanter…
    o givetvis r d spindelnät o halloween som jag lockas av… hahhah

Kommentera

