Julgran

Det har varit lite ont om skapande här på sistone, men här är ett julkort jag gjorde på Scrapträffen i Halmstad.

Julgran_01
Julgranspappret kommer från Forma, grön cardstock som stomme. Julgransbradsen fick jag av min kompis Marita, de passade så perfekt här för att hålla kortet stängt.

Julgran_02
Insidan är dekorerad med Zig Brushables (jag älskar de pennorna!), Zig Journal & Title och lite röd Stickles.

2 svar to “Julgran”

  1. sari hänninen Says:

    en sån härlig kon-gran! i love it

    ang färgläggning… givetvis visar jag vad jag ”kan” – o d r inte mycket… 🙂 – jag känner själv att jag r i skriande behov av att bemästra promarkerpennorna…. d beror väl mest på att jag har för bråttom o inte övar tillräckligt mycket…. 🙂

  2. sari hänninen Says:

    jag antar att du fick mejlet från ida… då r d bara du o jag… 🙂
    jag skall kolla in datumen som du skickade till mig 🙂
    nu r d lite mycket…
    mässa till helgen först o främst…

Kommentera

