Mässinköp

Det har ju faktiskt varit två mässor på sistone… Papperskraft i Partille och Nordiska Stämpel och Scrapmässan på Eriksberg i Göteborg.

Det blev lite inköp och nu när jag tittar på bilderna i hop så förstår jag inte hur mycket jag handlade. Jag skulle ju nästan inte köpa något! Så kan det bli…

Papperskraft_0909
Fynd från Papperskraft

Mässa-1_0910
Mässan dag 1…

Mässa-2_0910
… och mässan dag 2 (Fast jag glömde lägga dit de 13 Promarkerpennorna som fick ett nytt hem hos mig. Dessutom fattas det en Distressdyna som var slut i just den färgen jag ville ha, men de var så gulliga på Scrap & Hobby så de ska skicka den till mig när den kommer in och sen har jag ALLA!).

Måste säga att jag föredrog när mässan var på Svenska Mässan men det var onekligen vackrare omgivningar på Eriksberg. Jag tog båten över till Hisingen och solen strålade från en klarblå himmel…
Eriksberg2009_14
Älvsnabben på väg mot hållplats Klippan.

Eriksberg2009_16
Här syns den röda mässhallen, fd verkstad, bland alla nybyggda bostadshus och hotell.

Eriksberg2009_17
Det underbara skeppet Götheborg ligger i närheten, iordninggjord för vintern.

5 svar to “Mässinköp”

  1. sari hänninen Says:

    ja, d var verkligen kul att c dig på mässan – dag 2…
    jag var ju oxå på papperskraft… en supermysig mässa 🙂

    o vad kul att ”min” gamla väska till pennorna kom med på bilden… har du testat den ännu?
    ett tips om du tycker att d r svårt att stänga med snäppet… vik bort de små flärparna… då går d som smort!!!!
    jag bara älskar min lilla pennväska!
    o d finns gott om plats kvar i min ….

  2. Lotta Says:

    Vad du har handlat igen. Själv blev det ingen mässa. Var inte riktigt pigg i luvan. Hoppas att jag kan åka upp till våren i stället.

  3. sari hänninen Says:

    Nu börjar d närma sig den 9:e november…
    vill du att jag kommer till dig eller vill du komma till mig?
    Vill du att vi fokuserar på något speciellt tema, t ex julkort, olika kortvikningar eller kanske lite sent halloweenpyssel…
    för en som har halloween hela året i huvet – är d inga problem att pyssla med halloween även efter halloween… :-=

  4. sari hänninen Says:

    grattis, tjejen!
    du vann vinsten från Cards of Maria.

  5. Propp Says:

    JAg ser fram emot årets julkort, de är väl färdga snart?

Kommentera

