CC HoI utmaning #5

Den femte utmaningen var att göra en LO eller ett kort efter en skiss.

Jag gjorde en LO med ett foto jag tog från balkongen på vårt hotell i Visby sommaren 2008.

Var otroligt nöjd med att hitta rosor som hade samma färg som hustaken! Bakgrundspappret med björkarna är från MajaDesign. Grenen har jag skurit ut efter en mask från Heidi Swapp. Stenarna är ett foto från Strandpromenaden i Visby. Dekorationen längst ner till vänster är gjord av PearlMaker. Första gången jag använde den. När jag var klar tyckte min kompis att det såg ut som fårhorn och naturligtvis är det ett gutefår. Det var ju så jag hade tänkt från början… eller… nej, det bara blev så faktiskt. 🙂

Kommentera

