CC HoI utmaning #7

Detta var en kul och för mig lite annorlunda utmaning. Man skulle inspireras av färgerna i ett rum hemma och skapa något utifrån det. Jag tänkte länge strunta i denna delen tills jag lyckades slå ihop färgerna på vardagsrumsgardinen med ett par stämplar jag nyligen köpt med ett särskilt syfte. Det blev en perfekt kombination. Gardinerna går i olika blå-grön-gul-brun-guld-nyanser och likaså gör kortet…


Texten är utstansad med Quickutz Chemistry och den svarta ringen på förstoringsglaset med Quickutz Nesting Cirlces. Handtaget har jag ritat själv och färglagt med ProMarkers. Fiskstämplarna, både den lilla och den stora, är också färglagda med ProMarkers och kommer från Kortmakaren. I förstoringsglaset sitter en bit OH-plast som glas. Bakgrunden är distressad med olika blå och gröna nyanser. De små plastbubblorna minns jag inte var de kommer ifrån.

Ett svar to “CC HoI utmaning #7”

  1. Elina Says:

    Vilket roligt kort! Tack för din gulliga kommentar hos mig. Pyssla lungt!

Kommentera

