12 Tags of Christmas

12tags09
Idag känner jag mig extra glad! Har skrivit kommentarer på Tim Holtz blogg under hans ”12 Tags of Christmas” och idag lottades mitt namn fram! Det blir som en extra julklapp, men än vet jag inte vad det blir även om jag tror att jag gissar rätt när jag gissar att det är något ur hans egen kollektion 🙂

Kika gärna på hans blogg, för han gör otroligt häftiga tags. Jag fattar inte var han får alla kreativa idéer ifrån men är väldigt tacksam över att han delar med sig av dem!

Kommentera

