Swingkort

Förhoppningsvis har alla julkort nått sina mottagare nu, så det borde vara OK att lägga ut även den sista varianten. Jag har på flera ställen sett så kallade Swingkort som verkar intressanta. Jag testade och de var enkla och roliga att göra! Det blev några sådana julkort också… 🙂


Jag utgick från ett vitt cardstock (och ett par spillbitar rött). Embossade HeroArts snöflingebakgrund med clear och distressade sedan med Faded Jeans (några kan ha fått Broken China) över. Julhälsningsstämpeln och de tillhörande snöflingorna kommer från Sirlig jul (Kortmakaren).


God Jul-stämpeln kommer från samma stämpelplatta Sirlig jul.

Vill också passa på att önska alla en riktigt GOD JUL!

Ett svar to “Swingkort”

  1. sari hänninen Says:

    tack för ditt underbara swing-kort…
    o vad kul att du gillade mina listor… jag tror nog att jag blev lite inspirerad utav dig… o sen fick jag ju en idé från Maria på Scrap & Hobby… så jag var ju bara tvungen att testa 🙂

Kommentera

