Gott Nytt År!

I måndags var en härlig scrapdag! Jag och Marita skulle till Kortmakarens rea (50% på allt utom nyheter) och vi lyckades få till besök på Scrapbook etc, Scrap o Hobby och Pappersakademin också. Det gick väl åt lite mer pengar än planerat, men det var ju så billigt… 🙂 Lite stämplar, stickles, punchar, blommor, tejp och annat blev det.

När jag kom hem låg min vinst från Tim Holtz i brevlådan! Inget dåligt avslut på den dagen tycker jag. En mask och ett stämpelset fanns i kuvertet.

Nu håller jag som bäst på att förbereda kvällens nyårsmiddag (och städa lite). I morgon blir det pyssel med en fd kollega. Kanske blir några av alla tema/sago/sång-påsar färdigsydda? Eller så blir det något annat. På lördag är det dags för lite scrapping igen. Härlig start på det nya året!

4 svar to “Gott Nytt År!”

  1. sari hänninen Says:

    en sån härlig vinst – o grattis än en gång! d var ju superbt att du vann!

  2. jenny Says:

    TACK för din goa kommentar i min blogg.
    Kuverten har jag fått i ett paket i från creative club.

    //Jenny/e.j.m

  3. sari hänninen Says:

    hmm – du utmanar mig… d gillar jag :-)… varför inte – vad skall vi tota ihop idag?

  4. jenny Says:

    Grattis till vinsten. Jag har också dessa clearstamps som du vann. Har inte hunnit använda dem ännu bara=)
    Tack för att du tog dig tid och svarade på vart du hade hittat OH papper.
    Kommer du ihåg vad de hette, vad de kostade samt hur många en förpacknig innehöll. Har nämligen vägarna förbi clas ohlson på fredag.

    Må så gott!
    //Jenny/e.j.m

Kommentera

