KRAM

Lika bra att lägga ut de Valentinkort jag har…

Här är ett som jag höll väldigt enkelt och rent, men jag gillar den stilen.


En liten blomma (eller två ihopsatta till en med en blingsten i mitten och lite stickles på kronbladen) och de underbara igelkottarna från Penny Black. De är färglagda med ProMarkers och torrchalks.


Det rödrutiga bandet sträcker sig runt hela kortet och på baksidan har jag stämplat mig själv 🙂 med en stämpel från The Pink Cat Studio och textstämpeln är från Forma.


I fyra hjärtan får man plats med fyra bokstäver, så jag stämplade KRAM med små bokstavsstämplar som även de kommer från Forma. 3D-lack ovan på gör att de poppar upp lite mer. Idén med bokstäverna i hjärtanen har jag tyvärr inte kommit på själv, utan all credit för den idén går till Karin som jag satt bredvid på Kortmakarens kortmara i februari förra året! Årets upplaga av kortmaran är 1 maj! Jag ska dit …

Kommentera

