ProMarker-hjärtan

Till en utmaning på Passion for ProMarkers i somras gjorde jag detta kort. Man skulle använda Rose Pink och Lime. Inte direkt mina färger kanske, men man måste ju testa!?!


Stämpeln kommer från Magnolia. Hon har fått lite stickles på vingarna och är givetvis färglagd med ProMarkers eftersom det var själva tävlingen… Jag lyckades hitta band, papper och blommor som passade perfekt i färg.


Satinhjärtanen var vita från början men jag målade dem med ProMarkerpennorna för att få dem att matcha exakt. Det fungerade väldigt bra. Man kan färglägga mycket med PM-pennorna. Mer tips kommer en annan dag…

3 svar to “ProMarker-hjärtan”

  1. sari hänninen Says:

    jag tycker också att det gått lång tid sedan vi sågs… men d kan vi säkert råda bot på rätt så snart…
    jag är t ex ledig nu på söndag…

  2. Nina Says:

    Vilket fint kort! Tycker färgerna är söta 🙂

  3. Malin Says:

    Underbart söt…;)

Kommentera

