havet

Här kommer en LO jag gjorde till en skissutmaning på MiMa’s träff i Halmstad för några veckor sedan.


Bilderna är tagna under en blåsig dag vid Stensjö strand på den halländska västkusten.

Jag har använt en sponge dauber (eller fingerduttare) och Black Soot distress dyna för att få fram det svarta bakom mina foton. Det var första gången jag använde en ”duttare” men absolut inte den sista. Tack för tipset Ingela! Och tack till Ann Marie som gav mig de svarta blingstenarna när jag inte hade några själv som passade!

Ett svar to “havet”

  1. Marita Says:

    Vad härlig den LO:n blev. Den ser nästan magisk ut. 🙂

Kommentera

