Glad Påsk!

Jag brukar inte skicka påskkort men gjorde ett ändå…


Kycklingstämpeln från Forma är färglagd med Tombows. Det är härliga pennor som jag behöver öva mycket på att använda!

Ha en härlig påsk!

2 svar to “Glad Påsk!”

  1. Pia Says:

    Söta kycklingar !
    Jag använde köpta påskkort i år. Ibland har man rätt att fuska.

  2. Emy Says:

    Hejsan!

    Tack för tipset om vivaldis våren. 🙂 Jag uppdaterar inlägget så fler kan läsa ditt tips.

    Vilka fina scrapbooking grejor du gör! Vad duktig du är! Jag är supersugen på att ta upp denna hobby men fastnar i affären när jag ska välja ut alla grejor och kommer oftast hem med alldeles för mycket spontanköp som jag sen inte använder och missar att köpa basala saker såsom cardstock 😉 men någon dag då ska jag ta och scrappa ihop ett litet foto album, hittills har det bara blivit lite julkort och födelsedags inbjudningar. Tack för den fina inspirationen på din sida. 🙂

    /Emy

Kommentera

