Ogräs?

Jag hann med ytterligare en LO på MiMa’s träff. Denna utmaningen var som en bingobricka där man fick välja en rad och sedan skulle allt som fanns med där vara med på layouten. Det var inte jättelätt att välja, men till slut valde jag raden med: Felvänd bokstav i rubriken, swirls, stickles och metall. Jag frågade om det var OK att vända bokstaven O bakåfram, men det var det inte 🙂


Swirls har jag stämplat med en border clearstamp från Hero Arts med distressfärgen Peeled Paint och fyllt i några med distress-stickles i samma färg. Bokstäverna är i grungeboard infärgade med Peeled Paint, precis som kanterna på cardstocken (som är grönare i verkligheten än på fotot). Ett grönt organzaband och en trollslända av metall och så fick det vara klart. Maskrosfotot har jag distressat lite med sandpapper för att få en sliten look i kanterna.

2 svar to “Ogräs?”

  1. sari hänninen Says:

    ja, d var verkligen ett långt tag sen vi träffades…
    jag är på mässan imorgon, så jag hoppas också att vi ses…

    d vore kul att träffas för att pyssla en dag eller en kväll… :-)… men i sanningens namn har d varit rätt så mycket för mig oxå…

  2. sari hänninen Says:

    jag har väl egentligen alltid varit en person som vill ha vad jag vill ha det – här och nu… men med pysslet har d ökat lavinartat… jag vet inte vad d beror på… kanske r våra kreativa hjärnor igång och ser i förväg vad vi kommer att vilja jobba med lååååångt senare… eller så är vi bara helt tossiga… 🙂

Kommentera

