Kortmakarmara

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att få till inlägg lite oftare… ett i veckan är min tanke, men… Det får bli när det blir helt enkelt. Just nu har jag en del att visa upp, men det får komma lite i taget. Allt har inte nått rätt mottagare än heller, men det kommer mera inom kort (hoppas jag).

Den 1 maj var jag och många fler på Kortmakarmara i Floda. Kortmakaren stod för arrangemanget och det var flera utlottningar förutom tävlingarna. Mycket roligt. Reprint, ScrapHouse, Penny Black, Hero Arts, Fujji Direkt, Heidi Swap, Making Memories och Kortmakarna själva sponsrade med vinster och goodiebag. På Kortmakarens blogg kan man se bilder från dagen och likaså på deras Facebooksida.

Detta är det mesta av det jag kom hem med efter dagen. Det inkluderar goodiebag, lotterivinster, inköp i butiken och på loppisen. Jag kan ha glömt något och en del saker hann jag använda innan jag fotade allt, men det mesta är med! Ser fram emot nästa mara… 🙂


2 svar to “Kortmakarmara”

  1. Marita Says:

    Tycker att du handlade lite dåligt då det var sista dagen före den ”vita” månaden. Då borde du ha unnat dig lite mer. Kram

  2. Ingela Says:

    Hej Svejs,

    Vi saknade dig i Hyllinge.
    Anki hade skrattanfall hela kvällen (rödvin….)

    Hoppas vi ses snart igen.

Kommentera

