Fynd

I lördags var jag och handlade lite blandade saker när jag råkade (jo faktiskt, inget planerat besök) gå förbi Korthuset som hade utförsäljning för att de skulle lägga ner. Jag kom dit sista dagen och de hade 60% på allt. När mönstrade papper och vellum hamnar på 2 kr styck, går det liksom inte att låta bli att handla lite (eller mycket).

Igår födelsedags-shoppade jag till mig själv. Var på In-Ex och Arkivet och köpte pennor och lite annat.

Sedan tog jag mig till Scrap & Hobby. Några Tim Holtz-dies är aldrig fel att ha. Inte heller en stämpel från The Greeting Farm. 

Förutom alla ”vanliga” saker hade de 75% på utvalda varor. Här fyndade jag massor! Lite mer än jag hade tänkt från början, men tänk vad pengar jag sparade! 🙂 Dessutom är det väldigt svårt att låta bli att handla när varorna ligger och ropar: ”Köp mig! Köp mig! Jag är väldigt användbar. Vet inte till vad, men användbar!” Det är nästan så att de hoppar ner i kassen själva…

Men jag var väldigt nöjd med mina inköp när jag kom hem! Nu ska jag bara lyckas sortera in allt på rätt ställe… Trevligt problem!

2 svar to “Fynd”

  1. Petraso Says:

    OMG!!!!! Vad fick du betala för merry and bright!!!! Massa bra shopping du gjort!!!! Det var ju en toppen födelsedag!!!

    Alltid kul att ses!

  2. Petraso Says:

    Fyyyyyyyyyyy Fan va billigt! Vi skulle åkt dit !!! För det är ju ett favis typsnitt! eller rättare sagt 2 st Fy fan f fan va biligt bå måste enjoy varit ännu billigare!!!!! Fy fan fy fan,,,,, ja starka ord för din fyndning!

Kommentera

