Minialbum New York – del 2

Det är första gången jag använder min BiA (Bind-it-All) som jag köpte på Kongahällamässan. Så enkelt och så bra resultat! Den kommer jag använda mer för att binda ihop album och annat kul.

Så här blev framsidan av albumet:

Jag letade upp New Yorks logga på nätet och gjorde ett eget bakgrundspapper på datorn. Stämpeln ”Enjoy the Journey” kommer från Tim Holtz och bokstäverna är Quickutzalfabetet Chemistry som fått ett lager 3D-lack på sig.

Ett svar to “Minialbum New York – del 2”

  1. Pia Says:

    Ser väldigt snitsigt ut. Köftgjot (ser ut som köpes ) säger vi hemma i norr om sånt som ser så fint ut.

Kommentera

