Minialbum New York – del 6

Det var inte bara konserter vi hann med, utan två musikaler också!


Det rutiga pappret kommer från ett cardstack som heter Vacation Time. Jag har köpt mitt billigt på GeKås, men har även sett dem på andra ställen. Teateransiktena och spotlighten är stickers jag köpte nånstans i NY. Ordet Musikal är utstansat i QK Chemistry och lackat med 3D-lack. Fotot är från teatern där vi såg Chicago. Det är enligt lag förbjudet att fota under föreställning, straffet var dryga böter eller fängelse, så det ville jag inte riskera. Därför finns det bara ett foto från innan ridån går upp. 🙂


Under flärpen kan man se en bild av TKTS på Times Square där man kan köpa biljetter till dagens föreställning lite billigare. Det är enormt långa köer, men vi lyckades hamna långt fram i kön och fick bra biljetter två gånger! Det bruna pappret med cirklar kommer från Forma.



Jag har stansat ut tags med en Spellbinderdie (Tag Shape 3) och sedan inkat kanterna med brun färg.


Min journaling finns på baksidan.

Kommentera

