Minialbum New York – del 8

Här är ännu en sida där jag tryckt in en massa sightseeingbilder utan att göra dem alltför små. Jag valde att göra ett vattenfall. Varför ska man bara använda den tekniken på kort? Det går ju lika bra i album…


Jag skrev direkt under fotot på den första flärpen, men sedan ville jag inte avslöja direkt vad som skulle följa så på de andra satte jag svarta blingstenar.


Var alla de andra bilderna är tagna står på fliken som dras ut för att få vattenfallet att fungera.


Jag har använt mig av denna beskrivningen för att göra själva vattenfallet, men modifierat det lite med måtten och antalet sidor. Det ser krångligare ut än vad det är!

Kommentera

