Tema natur

Under scrapträffen i Kungsbacka fanns det flera utmaningar att delta i. Jag shoppade och deltog i diverse kurser, så jag hann inte skapa så mycket som jag hade tänkt, men på fredagen deltog jag i en utmaning med tema natur.

Det resulterade i denna layouten på min pappa i blåbärsskogen förra sommaren.
Pappa i blåbärsskogen
De stora blåbären är utskurna ur cardstock med Martha Stewarts cirkelskärare och till de små har jag använt en punch. Olika tjocklekar på 3D-kuddar under bären ger lite dimension.

Jag hade sån tur att jag vann ett pris i utlottningen med denna LO och så här fina saker fick jag av Forma:
Vinst från Forma

Kommentera

