Tema sommarmat

En annan utmaning under scrapträffen i Kungsbacka handlade om sommarmat. Dessutom skulle det finnas något rött med på alstret.

Sommarmat
Jag har blandat bilder från olika platser och tillfällen för att få med det som är sommarmat för mig, nämligen grillmat och jordgubbar på olika sätt.

Grillen och vattenmelonen är utstansade med stansar från Quickutz Enjoy-set. Bokstäverna kommer från QK alfabet Heidi Swapp. Bakom tårtan finns en tag med journaling instucken. Ett rött band för att dra ut den lättare. Den röda filtblomman är från Hero Arts och följde med några clearstamps om  jag inte minns fel. Swirlen och de randiga papprena kommer från BoBunny.

4 svar to “Tema sommarmat”

  1. annmari Says:

    O den här gillade jag. Blir nog liftvarning 😉

  2. Maria Paakkonen Says:

    Jättefin!!

  3. Cornelia Says:

    Vilken härlig LO och grillen är ju bara precis på pricken rätt där den står!

    Du… Card Carousel (googla så hittar du dem om du inte har adressen, jag hinner inte nu, är på väg till tåget) har mallar att köpa, till en flygel! Om du vill bygga, menar jag.

    Tack för kommentar! Ha en skön sommar!

  4. Elin Says:

    Stort tack för kommentaren i min blogg och varmt välkommen att lifta om du vill!

Kommentera

