2-årskort

Systerdottern fyllde 2 år för ett tag sen och i söndags var vi där på kalas. Många paket var det, men ballongerna fick mest uppmärksamhet!

Naturligtvis måste hon få ett kort. Förra året använde jag 1:an från Penny Black (who’s counting) och tänkte att det vore ju kul (åtminstone för mig) att använda 2:an i år och sedan fortsätta med de siffrorna varje år som ett återkommande tema.

Hennes egen uttalade önskan var en blå sax (som hon givetvis fick av mig och brorsan) så jag lät kortet gå i blå färger också.


Testade att göra ett springcard för första gången och det var hur enkelt som helst! Flickan kommer från hÄnglar och stÄnglar och är så söt tycker jag. Färglagd med ProMarkers. Några rosor och rosenknoppar tillsammans med grenar stansade med en Martha Stewart-punch och sen var kortet klart.


På baksidan/insidan skrev jag vem kortet var ifrån med mina favoritpennor: Zig journal&title och Zig brushables. En liten stämpel från Lektyg som talar om att kortet är handgjort fick också vara med.

2 svar to “2-årskort”

  1. Tobias Says:

    Fina kort!

  2. Elin Says:

    Vilken rolig vikning, den ska jag testa!

Kommentera

