Mera fjärilar

Ännu en födelsedag inom familjen… Hittade en ny vikning under en av mina bloggrundor och ville prova den. Har varit inne på bruna kort med fjärilar ett tag och det blev visst ytterligare ett, men brunt blir fint och jag gillar fjärilar!


Textstämpeln om fjärilar kommer från Kortmakaren. Den är stämplad på en bit papper som jag stansat med en Tim Holtz die. Fjärilarna är stansade med en Martha Stewart-punch liksom de grenade bladen bakom rosorna. Ett organzaband, lite halvpärlor och Vintage Photo för att inka kanter och så var det klart.

Jag hittade beskrivningen till kortet här. Det gick snabbt och lätt att göra och ser väldigt läckert ut när det är uppställt.


På insidan har jag skrivit med mina underbara Zigpennor och använt en kantstans från Martha Stewart.

3 svar to “Mera fjärilar”

  1. Marita Says:

    Kortet är fantastiskt fint!!! Du kan du.

  2. Sari Hänninen Says:

    välkommen till oss :-)… o vilka fina saker du gjort… 🙂

  3. Jessica Says:

    UNDERBART!

Kommentera

