Födelsedagskort i blått

Jaha, det märks att semestern är slut och att jobbet är i full gång eftersom det är två månader sedan jag gjorde något inlägg på bloggen… Tiden går fortare för varje år på något konstigt sätt.

Här är i alla fall ett kort jag gjorde när brorsan fyllde år (i mars).

Alla mönstrade papper kommer från Forma. Textstämpeln är ur Hero Arts set Elephants. Var jag har hittat ljusstämplarna har jag för tillfället ingen aning om. De kan ligga någonstans bland mina osorterade scrapsaker (vilka är många) eller så lånade jag dem av någon. Lågorna är i alla fall fyllda med stickles och ljusen är färglagda med Promarkers.

Kommentera

