Mässa igen…

Då har det varit scrapmässa i Göteborg igen. Det börjar bli dyrt att gå på allt kul som anordnas. Papperskraft var i Partille i början av oktober och där blev också en hel del inhandlat, fast det glömde jag fota…

Här är i alla fall dagens skörd!

Har även lärt mig att man ska vara väldigt försiktig med embossingfönar. Snubblar man på sladden och drar ner dem i golvet lite för många gånger slutar de att fungera. Min blev bara varm, men blåste inget.

Snart är det dags för MiMa’s scrapträff. Undrar om det går att låta bli att handla där (förutom det jag beställde idag då, som var tillfälligt slut)? Skulle inte tro det…

2 svar to “Mässa igen…”

  1. Sari Hänninen Says:

    hmmm – du verkar ha fatet fullt du med…

    när r d träff hos mimas?

  2. Lotta K Says:

    Hej
    Mycket fina saker du har köpt. Kul att du kommer till Halmstad denna månad. Då ses vi på träffen, jag har oxå anmält mig. Kommer M oxå med?

    Lotta

Kommentera

