Rörö

Vi hade en mysig scrapträff hemma hos mig för ett litet tag sedan. Alldeles lagom med fyra personer (vi skulle varit fem och det hade också varit alldeles lagom, fler finns det tyvärr inte plats för om man ska ha någonstans att göra av sina saker).

Som vanligt får jag inte gjort särskilt mycket när vi är här, men jag sorterade lite saker och fick gjort en layout från en härlig utflykt till Rörö i Göteborgs norra skärgård förra sommaren. Det är så ljuvligt vackert därute!


Eftersom jag glömt fråga mina kompisar om det är OK att vara med på bild har jag suddat lite på deras ansikten och namn.

3 svar to “Rörö”

  1. Pia Says:

    Rörö är fint. Gillar att gå i bergen- det är fjällkänsla liksom.

  2. Propp Says:

    Du gör så fina saker så jag smäller av. Tänk om jag bara hade en promille av din talang, då skulle inte förskolläraryrket kännas så öken i december…

  3. Anso Says:

    Hej! Ville bara tacka for kommentaren du lamnade pa min blogg angaende Exploding Box/Jean M Auel och Harry Potter bockerna. 🙂

Kommentera

