Julkort med mask

På scrapträffen hos MiMa’s gjorde jag ett julkort med en av Tim Holtz masker – tomten i släden.


Jag tycker det är roligt att jobba med maskerna! Jag rev lite papper och satte som en snömask längst ner på pappret och färgade sedan in med blå distresser. En inkidogran stämplad med distress pine needles fastsatt med 3D-kuddar.  Här använde jag min snöpenna för första gången och det blev väl OK. Behöver lite träning på den… man ska nog ha på mer färg än vad jag hade för att få till ”puffet” ordentligt. Några snöflingor embossade med hologram (syns dåligt på bilden) och en röd rosett på renen. Klart.

Ett svar to “Julkort med mask”

  1. Sara-SaGam Says:

    Jag har aldrig testat i micron. Men full effekt några sekunder först. Testa sedan om det går att dra bort. Om inte så värm lite till. Jag tror jag monterar de jag köpte som dom är på ez-foam.
    Tack för besöket i min blogg!

Kommentera

