Tio i topp 2011

Har sett på många andra bloggar i dagarna att folk sammanställer 10-i-topp-listor över sina alster under året. Jag ska väl inte vara sämre jag…
Hittade tio alster som jag känner mig riktigt nöjd med. 🙂
(De ligger inte i någon slags rangordning utan i den ordning jag laddat upp dem, senaste först… Klickar du på bilden kommer du till inlägget som visar hur jag gjort.)

Är lite nöjd med att jag lyckades följa en Virkalong också, så Tomteboflickan får komma med som en bonus!

Vill också passa på att önska alla ett riktigt GOTT NYTT 2012! 

Ett svar to “Tio i topp 2011”

  1. jezzanjoy Says:

    Härliga saker du skapat under året!

Kommentera

