Förvaring av bling

Det mesta av mitt ”bling” (dvs pärlor och rhinestones) har jag haft i ziplockpåsar från matbutiken. Hittills har det funkat helt OK, men det är lite svårt att se vad man har utan att hälla ut allt på bordet. Tina visade mig för ett tag sedan hur hon hade löst sin förvaring och jag tyckte att det var så bra att jag härmade henne. Så all credit för denna idé går till Tina! Skillnaden på hennes och min är att hon tog ett plastfodral från ett videoband och jag köpte ett plastfodral. Mitt är något större så det får plats lite mer…

Visst blev det läckert? Vill du veta hur jag gjorde så hoppar du över till CiLi in Papers blogg och läser mer där…

Kommentera

