Zentangle-elefanter

Har precis påbörjat min andra semestervecka och inser hur veckovill jag redan är…

På DT-träffen i våras hade jag lite tid över mellan alla Ciccis projekt och testade lite egna saker. På nätet hade jag sett Zentangle på flera ställen och jag gillade verkligen resultatet. Metoden är enkel: dela upp ditt motiv i flera fält och rita olika mönster i. Kan inte bli fel eller fult! Passar mig utmärkt som inte är särskilt bra på att rita…


Gjorde ett CAS-kort (Clean And Simple) för att framhäva de söta elefanterna.

För att få reda på hur jag gjorde kan du skutta över till CiLis blogg.

Vill du läsa mer om Zentangle så finns det massor av information på Zentangle.com.

Etiketter:

Kommentera

