Grattis

Dags för ett blogginlägg igen.

Det blev inte så regelbundet som jag tänkt då livet kom emellan, men vet vet… plötsligt händer det! 🙂

Min bonussyster har fyllt år och jag gjorde ett kort till henne. Provade mina nya stämplar och ett roligt sätt att använda dem. Blev mycket nöjd och kommer absolut att göra fler alster med samma teknik.

Grattis_01


Grattis_02

Så här blev insidan, med lilla Annas tårta (min syster heter Anna).

 

Vill du veta vilka produkter jag använt går det bra att kolla på CiLis blogg!

Kommentera

