Grön ängel

Jag deltog i en utmaning där man skulle göra ett monokromatiskt julkort. Inte ens svart, vitt eller hudfärg fick vara med, endast den färg man valt.

Jag hittade ett fantastiskt vackert papper från FabScraps och därför blev mitt kort grönt.

Grön ängel_01

Det jag tyckte var svårast var att bestämma mig för att skära i pappret!
Tror att jag måste bli bättre på att våga använda mina fina papper. Särskilt de med motiv på.
Det är nog dags att gå igenom pappershögen här hemma… 🙂

Vill du veta mer om materialet går du till CiLi in Papers blogg! 🙂

Kommentera

