Glad Påsk!

Glad påsk!

Här kommer ett påskkort jag gjorde på Kortmakarens mara för ett tag sen.

Påskris_15_01
Gillar Kortmakarens påskrisstämpel men bestämde mig för att klippa sönder lite fjädrar och klistra fast. Det var inte riktigt lika smidigt i verkligheten som i tanken…

Påskris_15_02

Jag hade ”fjädertrådar” över allt men det blev ändå ett hyfsat resultat tycker jag.

Alla stämplar kommer från Kortmakaren och för att få till pop-up-effekten använde jag en die från Elizabeth Craft som heter Lots Of Pops. Den finns hos CiLi in Papers. Färglagt har jag gjort med Spectrum Noir, som också finns hos CiLi in Papers.

 

 

Etiketter: ,

Kommentera

