Mixed Media-kalender

Kalender2015_02

Min kalender för 2015 är äntligen klar! Det tar lite tid när man är osäker på exakt hur den ska vara för att vara helt perfekt. I slutet av mars orkade jag dock inte fundera längre utan satte ihop allt. Det jag eventuellt tycker är mindre perfekt får jag fixa till 2016 i stället. 🙂

Kalender2015_07
Detta är nästan alla roliga saker jag lekte med när jag gjorde framsidan. Är du nyfiken på mer info är det bara att hoppa över till CiLi in Papers blogg och läsa vidare.

Kommentera

