Besök hos fotografen

Det var längesen jag gjorde en layout (fotosida). Det har mest blivit kort på sistone så nu tyckte jag att det var dags. Behövde dessutom något färgglatt tyckte jag. Hittade fantastiska papper och valde svart-vita foton för att de inte skulle försvinna bland all färg.
Fotografen_01
Första besöket hos en riktig fotograf. Och ja, det är jag på bilderna. 🙂
Layouten är inspirerad av Maries härliga layout som är grunden till CiLis månadstävling (maj 2015). Häng på och var med! Du har till 31 maj på dig, så det är drygt en vecka kvar.

Fotografen_04
Gillar fjärilen som jag klippte ut ur ett papper. Lite 3d-kuddar under vingarna så ser den lite verkligare ut och alltihop får lite dimension.

Mer info finns som vanligt på CiLi in Papers blogg. Välkomna dit!

 

 

Etiketter: ,

Kommentera

