DIY Regnbågsdyna

Idag när det regnade tyckte jag att det kunde vara en bra idé att pyssla lite och äntligen få klart min regnbågsdyna som jag tänkt göra så länge.

Så här läcker blev den!

DIY Rainbow_04

DIY Rainbow_06

Gjorde ett enkelt Project Life-kort för att testa dynan och jag är väldigt nöjd. Den kommer jag att använda mycket, hoppas jag.

DIY Rainbow_13

Vill du veta hur jag gjorde är det bara att hoppa över till CiLi in Papers blogg och läsa vidare!

Ha en skön dag.

Etiketter:

Ett svar to “DIY Regnbågsdyna”

  1. maritareinarivera Says:

    Fiiint!

Kommentera

