Liten presentpåse

Igår var jag på Kortmakarmara och hade jättekul! Fick till en hel del, bland annat små, söta presentpåsar. Kan vara användbara till mycket!

Giftbag_03

Ska låta min stansmaskin gå varm och göra massor av pås-baser att ha i lager för framtida bruk.
Giftbag_05

Halloweenpåsen gjorde jag till en av tävlingarna med material som ingick i goodiebagen och sånt jag hade sen tidigare. Läskig, eller hur? 🙂
Giftbag_07

 

Det kommer fler inlägg på det andra jag gjorde så småningom!

Beskrivning på hur jag gjort och vilket material som behövs (för de vita) finns i CiLi in Papers blogg. Välkommen dit.

 

Kommentera

